Чому потрібно формувати позитивний імідж благодійним організаціям?

Filed under Новини, Статті

БлагоУж20-21 вересня 2019 року за методою та з використанням досвіду Фундації імені князів-благодійників Острозьких Руслан Краплич провів курс Формування позитивного іміджу та формування громадських зв’язків для благодійного фонду «Благо» у м. Ужгород за підтримки Фонду «Чайл Хут» Швеція.

В ході роботи учасники обговорювали поняття: «Імідж, громадські зв’язки, комунікація», щоб визначити їх місце у розвитку благодійної організації та адміністрованої фондом «Благо» національної мережі «РЕЙН», яка об’єднує понад 300 членів із 10 регіонів України.

Зокрема, розібралися у 4-х колах зв’язків, 5 елементами Стенфордської моделі комунікації, 9 найбільш використовуваними модулями комунікації та 10 етапах інформаційно-фандрейзингових й адвокаційних кампаній.

Комунікація та формування позитивного іміджу дозволяють благодійним організаціям завоювати довіру. Без якої не можливо залучати пожертви громади та бізнесу, отримувати підтримку з боку влади та донорів.БлагоУж3

БФ «Благо» невдовзі проведе прес-конференцію та ряд публічних заходів у Києві, щоб поінформувати медіа, донорів і владу про діяльність та плани мережі «РЕЙН» в Україні, спрямованих на залучення ромських дітей і сімей до освіти.

Зі свого боку, Р. Краплич та Фундація Острозьких нададуть додаткові консультації з комунікації, фандрейзингу, адвокації.

 

 

You must be logged in to post a comment Login