Чи дозволяє належна комунікація залучати ресурси?

Filed under Новини, Статті

23-25 лютого 2018 року у м. Сєверодонецьку,  на базі громадського простору «ХочуБуду» за підтримки Форуму НДО, з використанням досвіду та методології Фундації імені князів-благодійників Острозьких Руслан Краплич провів тренінги з комунікації та фандрейзингу для 10 активістів громадської організації «Сєверодонецька молодіжна рада».

СМР1

В ході занять учасники визначилися з поняттями, комунікація, зв’язки із громадськістю, імідж, фандрейзинг, спонсоринг.

Визначили 4 кола зв’язків, які має\здійснює організація та виписали дії, які допомагають встановити, підтримувати і розвивати зв’язок із різнами групами зацікавлених сторін, донорами, спонсорами, благодійниками, меценатами й філантропами, чиї мотиви детально розібрали.

Важливим було розібрати приклади того, як діє Стенфордська модель комунікації, що складається із 5 взаємозв’язаних  елементів. Попрактикували у створенні ключових повідомлень кожне із яких відповідає найбільш уживаним із 4-х якісних рівнів.

СМР3Для створення системи комунікації учасники опрацювали базові модулі комунікації (зв’язків), що являють собою відповідні інструкції зі створення й підтримки  власного фірмового стилю, комплектів базових матеріалів, забезпечення ВІП-ініціації\підтримки, підготовки прес-релізів і публікацій, проведення круглих столів,  прес-конференцій та прес-турів.

Велику увагу було присвячено побудові інформаційно-фандрейзингових кампаній, які дозволять нам використати різні модулі зв’язків (комунікації) та не менше 30 інструментів фандрейзингу.

Під час тривання курсу учасники підготували кілька варіантів презентації своєї організації, а також призначили волонтерів, відповідальних за комунікацію з громадою та фандрейзинг.

 

Час занять співпав із виходом телесюжету по телеканалу «112» про діяльність Громадського простору «ХочуБуду», створеного ГО «Сєверодонецька молодіжна рада». Тому вдалося оперативно обговорити якість виступів та виробити рекомендації, щодо більш якісного висвітлення сенсів діяльності організації.

 

Учасники курсу переконалися, що комунікація та фандрейзинг є тісно переплетеними процесами роботи організації, на виконання яких необхідно спрямовувати не менше 70% зусиль організації. Більше того, саме зв’язки та комунікація з нашими фінансовими партнерами є передумовою для залучення ресурсів і фінансування. Бо, «Пізно говорити, які ми хороші, коли нам потрібні гроші!» Слава про нас повинна передувати нашій появі.

 

Надалі Руслан Краплич та Фундація імені князів-благодійників Острозьких нададуть додаткові консультації та супровід процесу фандрейзингу й комунікації з потенційними й діючими партнерами ГО «Сєверодонецька молодіжна рада», що в результаті має призвести до побудови фінансово життєздатної організації.

You must be logged in to post a comment Login