CІЛЬСЬКІ ГРОМАДИ ТА ВЛАСНИЙ ІМІДЖ

Filed under Новини

13 травня 2014 року 30 керманичів представницьких органів влади, що діють в селах і селищах, кожен з яких прагне через новітні комунікаційні технології, згуртувати громаду на її ж благо, сядуть за «парти», але не реальні, а віртуальні – на порталі http://vassr.org/.

Сьогодні ж Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад завершила відбір учасників Електронного дистанційного навчального курсу «Комунікаційні стратегії для розвитку сільських територій» – унікального освітнього проекту, що здійснюється у співпраці із Швейцарсько-українським проектом «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO.

Серед щасливчиків – четверо з Вінницької області та стільки ж з Херсонщини. По 3 своїх представника «делелегували» Київська область та Львівщина. Пара учасників «завітає» на курс із Дніпропетровщини, та стільки ж із Житомирщини, Луганщини, Рівненщини, а також і Чернівецької області. По одному своєму земляку наразі представляють Запорізька та Івано-Франківська області, Кіровоградщина та Сумщина, а також Тернопільська та Черкаська області.

Серед критеріїв відбору учасників навчання відсутній пункт про наявність спеціальної підготовки з інформаційних технологій, втім кожен з претендентів мав:

– виявити зацікавлення у розвитку власних сільських громад через налагодження партнерських стосунків з донорами та інвесторами;

– надати організатору власну електронну адресу;

– забезпечити собі постійний доступ до мережі Інтернет, а також віднайти у своєму щільному графіку принаймні 1 годину на добу, яку можна присвятити навчанню.

За три тижня, починаючи з 13 травня 2014 року, керівники органів місцевого самоврядування мають набути компетенцій та навичок практичного використання комунікаційних стратегій для розвитку сільських територій.

Цей курс спрямований на те, щоб:

– розширити знання слухачів про комунікації як про потужний засіб розвитку сільських територій шляхом формування інвестиційної привабливості, об’єднання внутрішніх та залучення зовнішніх ресурсів;

– навчити слухачів новітнім можливостям поширення привабливого іміджу власної сільської території засобами інтернет-комунікацій;

– силами місцевої громади розробити та створити візитку та інвестиційний паспорт сільської території, з використанням історичної довідки про село чи селище, фотоархів інвестиційно-привабливих об’єктів, розташованих на їхній території тощо, – з подальшим розміщенням цієї інформації на електронному ресурсі – порталі ВАССР http://vassr.org/;

– слухачі опанували навичками управління новинами – однієї із прикладних комунікаційних стратегій, що є провідним інструментом як налагодження порозуміння, взаємодії та співпраці у сільських громадах, так і залучення донорів та інвесторів.

You must be logged in to post a comment Login