Конкурс на участь в освітній програмі в рамках проєкту «Локальна підтримка»

Filed under Новини

Інститут соціокультурного менеджменту (ІСКМ) оголошує конкурс для громадських активістів(ок), а також представників(ць) закладів культури Черкаської та Кіровоградської області на участь в навчальній програмі в рамках проєкту «Локальна підтримка»*.

Мета проєкту: психо-соціальна підтримка мешканців громади, в тому числі ВПО в сучасних умовах шляхом реалізації освітнього проєкту.

В рамках проєкту планується реалізація навчальної програми, яка включає:

  • проведення трьох 2-денних тренінгів для 3 груп (10 осіб кожна) з психо-соціальної підтримки для жителів громад, в тому числі ВПО;
  • проведення трьох 2-денних тренінгів для 3 груп (10 осіб кожна) з основ соціальної інтеграції в громадах для жителів громад, в тому числі ВПО;
  • проведення трьох 2-денних тренінгів для 3 груп (10 осіб кожна) з методів психологічної підтримки для жителів громад, в тому числі ВПО;
  • проведення фінального дводенного семінару по обміну досвідом, 20 осіб.

Оскільки кількість учасників та учасниць обмежена, відбір буде здійснюватися за конкурсом анкет. Для участі у конкурсному відборі необхідно заповнити анкету: https://forms.gle/GhqWqajDUj14h6pz9

Заповнити анкету необхідно до 17:00 15 червня 2023 року. Результати конкурсу анкет орієнтовно буде повідомлено до 20 червня 2023 року.

Рішення конкурсної комісії остаточне та не підлягає оскарженню.

Надсилаючи заповнену анкету, ви надаєте згоду на обробку персональних даних.

З будь-яких питань пишіть, будь ласка, на пошту  atc.iscm@gmail.com , або телефонуйте за номером +38 (067) 131 80 15

Сторінка у Facebook:  Інститут соціокультурного менеджменту

* Джерело фінансування – проєкт «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психосоціального забезпечення в Україні», який впроваджується GIZ за дорученням Уряду Німеччини.

Думки, висловлені у матеріалі належать авторам і можуть не співпадати з офіційною позицією  донорів проєкту “Локальна підтримка” (GIZ та Уряду Німеччини).

You must be logged in to post a comment Login