Пандемія – це не тільки виклики, а й можливості для тих, хто не втрачає, так би мовити, оптимізму. Повна ізоляція «змусила» багатьох використовувати більше онлайн-інструментів. І це в якійсь мірі спростило планування та виконання тієї чи іншої діяльності. За допомогою цифрових інструментів ми можемо формувати своє (робоче) повсякденне життя. Але щоб повноцінно використовувати доступні цифрові інструменти, необхідно володіти знаннями та навичками, щоб користуватися програмами та сервісами – на комп’ютері чи ноутбуці та додатками на смартфоні чи планшеті, які допомагають виконувати певну діяльність.
Інститут соціокультурного менеджменту (ІСКМ) вже протягом багатьох років має на меті своєї діяльності – допомогти, навчити тих локальних активістів та активісток, які прагнуть змін. Реалізуючи навчальні програми, ми надаємо безкоштовні можливості для розвитку. Проєкт «Перехід до цифрового мислення 2.0», який реалізується за фінансової підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні, спрямований на сприяння розвитку локальної демократії через підвищення компетентності громадських активістів Черкаської, Одеської, Дніпропетровської та Полтавської областей з питань інформаційного забезпечення реалізації громадських ініціатив з використанням діджитал-інструментарію, створення інформаційно-комунікаційних центрів при закладах культури.
Перший тренінг було проведено в листопаді 2021 року в м. Одеса. 26-27 січня 2022 року команда проєкту провели захід для активістів та активісток з м. Полтава. Серед питань, що розглядалися – що таке медіа грамотність, інформація, її різновиди, ключове повідомлення, основні жанри, формати медіа. Учасники та учасниці визначали цільову аудиторію, зображаючи на великому аркуші паперу. Також, вчилися відрізняти неправдиву інформацію (фейк) від правдивої, як це перевірити. Практичним завданням для двох підгруп було розповісти дві новини, одна з яких мала бути фейковою, інші – правда.
Особливості підготовки повідомлення/матеріалу для соціальних мереж. Тренерка розповіла про основні пункти, на що звертати увагу. Презентація на камеру протягом 35 секунд – ще одне практичне завдання на тренінгу. Інші учасники групи та тренерка після виступу кожного/кожної надали поради, що змінити тощо. Енерджайзери та руханки поміж тренінговими сесіями активізували роботу, додавали бадьорості для активації уваги, а також зменшували напруження, соціальні бар’єри тощо.
За результатами тренінгу учасники отримали нові знання, досвід, сертифікати, для деяких тренінг «додав» особистого розвитку. Цифрові інструменти створені для підтримки діяльності активістів та активісток та мають сенс інтегруватися у повсякденну роботу. Тому дуже важливо знати та застосувати правильно та ефективно. ІСКМ продовжує реалізацію проєкту «Перехід до цифрового мислення 2.0.», далі тренінги для груп з Черкащини та Дніпропетровщини. Слідкуйте за новинами проєкту на сторінці ІСКМ у мережі Facebook.
You must be logged in to post a comment Login