Іноді, ми замислюємося над тим, хто такий «лідер громади», що вирізняє його з поміж інших людей та як самому досягнути прихильності оточуючих і стати лідером громади. Можна мати вроджені лідерські риси, або ж виховати їх у собі самостійно, за рахунок ґрунтовної роботи над собою та своєю професійною компетентністю у взаємодії з громадою.
Випускників «Школи громадської участі»* впевнено можна назвати успішними лідерами громади. За роки навчання у Школі вони оволоділи цінними інструментами з розвитку громад, особливостями взаємодії з населенням та виховали в собі лідерські риси. На початку своєї діяльності учасники реалізовували маленькі ініціативи, які згодом переросли у масові заходи із залученням сотень, а то і тисяч людей. Кожен з них виробив власну стратегію роботи у громаді. Відповідно, активна громадська діяльність сприяла їх особистісному вдосконаленню. Вони сформували своє бачення – яким має бути успішний громадський активіст.
Випускники першої та другої «Школи громадської участі» – Леонід Жовтило, Олена Попова, Наталія Винниченко, Іларіон Власенко та Ірина Таран поділилися своїми думками щодо характеристик, які властиві лідеру громади:
Отже, якщо ви хочете стати успішним громадським діячем, лідером у своїй громаді, візьміть собі на замітку дану характеристику, опирайтеся на неї у своїй роботі. Вітре у те, що ви здатні до творення позитивних зрушень в громаді. Будьте активним і люди підуть за вами.
* проект «Школа громадської участі» реалізується Інститутом соціокультурного менеджменту за фінансової підтримки Фонду ім. Ч. С. Мотта.
You must be logged in to post a comment Login