Як покращити менеджмент інформації закладу культури та НДО
Кожен день ми чуємо про нововведення, які спочатку просто лякають, але так чи інакше – ми маємо до них адаптуватися. Конкуренція в культурній і громадській сферах доволі стрімко росте. Потрібно модернізувати свою діяльність, ставати «діджитал», здобувати актуальні знання та розвивати нові навички. Ми зібрали для вас декілька порад з організації менеджменту інформації, які допоможуть триматися «на верхівці» динамічних змін.
5 практичних порад як діяти в «інформаційному просторі»
Порада #1. Цікавтеся сучасними дослідженнями з інформатизації суспільства. Порада #2. Занурюйтеся у розуміння ключових понять. Порада #3. Створюйте якісний контент на своїх Інтернет-ресурсах – наповнений, сучасний, різноманітний. Порада #4. Використовуйте діджитал-стратегії у процесі розвитку громади. Порада #5. Створюйте платформу поширення вашого контенту. Детальніше по кожній пораді:
5 практичних порад: діджиталізуємо громадський сектор
«Час великих ідей» або діджитал-план розвитку громади.
З чого має починатися діджитал-розвиток громади?
- Реалізація проекту картування громади і, як результат, – створення Google-карти громади;
- Використання відео-редакторів і створення за їх допомогою презентаційних відео, відео-звітів заходів, репортажів та іншого відео-контенту;
- Нагальна потреба у створенні сучасних сайтів будинку культури, бібліотеки, громадської організації тощо;
- Налагодження роботи інформаційно-комунікаційного центру (ІКЦ) з діджиталізації громади на базі місцевого закладу культури;
- Потреби ГО у ліцензованому програмному забезпеченні, дотримання правил охорони інтелектуальної власності в Інтернеті та безпеки персональних даних;
- Комунікація з владою щодо підтримки діджитал-проектів громади – пропонуємо ідеї розвитку, представляємо проекти, залучаємо ресурси;
- Створення ініціативної групи із створення контенту та його ефективного просування – при ГО чи закладі культури доречно створити команду, яка буде писати інформаційні матеріали, створювати відео та графіку, публікувати їх на сайтах і поширювати у соціальних мережах громади;
- Глибше вивчення сучасної концепції «платформи», на базі якої зможуть функціонувати сайти громад та ГО, а управлінці та мешканці отримають доступ до інвестиційних е-інструментів розвитку та механізмів громадської участі. Звернути увагу на досвід платформ Gromada.org.ua, Dosvit та EGAP;
- Використання платних сервісів реклами в соціальних мережах для поширення новин громади і збільшення аудиторії прихильників ії проектів;
- Практичне втілення принципу “навчився сам – передай знання іншому”. Обмін досвідом з пройдених учасниками тренінгів з використанням ними цифрових засобів комунікації;
- Вивчення принципів е-урядування та використання громадами сервісів е-демократії, що покликані зробити місцеву владу прозорою та підзвітною, а громади – озброєними публічними онлайн-інструментами такими як «звернення громадян», «відкритий бюджет», «кабінет городянина» та іншими;
- Створення або удосконалення сторінок громади у соціальних мережах Facebook, Instagram (та інших за потребою), використання можливостей месенджера Viber для створення групових акаунтів і залучення різних категорій громади у комунікацію.
101 ідея для діяльності закладу культури
Заклад культури майданчик розвитку громади, на нашу думку, без заперечень. Звичайно, іноді зацікавленість громадян у відвідуванні цих закладів бажала б кращого та ще й монотонність планових заходів не привертає увагу. Але вихід є – необхідно “розфарбувати” наявні заходи аби вони підвищили зацікавленість відвідувачів і запровадити нові, що відповідають потребам та інтересам громади. Як же можна урізноманітнити діяльність закладів культури? Пропонуємо добірку цікавих ідей для урізноманітнення діяльності закладів культури:
101 ідея для діяльності закладу культури – матеріал, актуальний і сьогодні
Отже, варто бути в курсі всіх подій, хапати актуальні можливості навчання як очно (тренінги), так і заочно (вебінари). І головне – втілювати знання в практику.
You must be logged in to post a comment Login