Жодна навчальна програма не буде ефективною без якісного відбору учасників/-ць. Навіть найкращі тренери/-ки, методики та ресурси не компенсують помилку на цьому етапі. Адже саме від того, хто навчається, залежить не лише результат окремої програми, а й подальший вплив на громаду, організацію чи соціальну сферу.
Умовно всіх учасників/-ць можна об’єднати в чотири категорії:
Мотивовані, але без знань і навичок — саме вони повинні потрапити до програми, адже мають потенціал і готовність розвиватися.
Немотивовані й без знань — участь для них не має сенсу, бо без внутрішнього бажання навчання не дасть результату.
Мотивовані та з достатніми знаннями — їм навчання не потрібне, вони вже готові діяти.
Наявні знання, але відсутня мотивація — користі від участі не буде, бо навіть високий рівень компетенції без зацікавленості не приносить змін.
Пропуск етапу відбору — фатальна помилка для будь-якого проєкту. Саме тому важливо оцінювати не лише рівень знань, а й мотивацію, цінності та готовність застосовувати отримані знання на практиці.
Інститут соціокультурного менеджменту (ІСКМ) вже понад 20 років реалізує навчальні програми для представників/-ць громадських організацій, бібліотек, закладів закладів і активістів/-ок місцевих громад. Досвід ІСКМ підтверджує – найуспішнішими стають ті учасники/-ці, які приходять із щирим бажанням розвиватися, діяти та змінювати своє середовище.
Матеріал взято з Facebook-сторінки Лев Абрамов: шлях тренера
You must be logged in to post a comment Login