Американський досвід в залученні коштів

Filed under Новини

7 червня 2011 року в бібліотеці ім. Чижевського відбувся семінар «Основи залучення матеріальних і фінансових ресурсів», який проводила волонтер корпусу миру Ерін Доуленд. В семінарі взяли участь представники Кіровоградських бібліотек,  музеїв та громадських організацій. Ерін навчала присутніх основам фандрейзингу. На багаточисельні питання учасників про результативність фандрейзингу, Ерін зазначила, що більшість відмов організації отримують через велику конкуренцію (90%), недостатність досвіду та неправильність поставлених цілей і задач у своїх проектах. Якщо організація хоче отримати кошти від якогось фонду, в своєму проекті вона має вказати, чому саме їй необхідні ці кошти, як це вплине на життя цільових груп і як зміниться їх життя завдяки цьому конкретному проекту. Адже кожен грантодавець хоче знати, як вплине проект на життя звичайних людей. Також перед кожним проектом необхідно робити соціальний аналіз, щоб показати як ґрунтовно організація підійшла до питання і що вона являється експертом в якійсь галузі.

В кожному проекті мають брати участь такі групи: партнери, комітет з планування, експерти та цільова група. Для успішного результату важливо збирати всі ці групи разом для обговорення, щоб грантодавець особисто бачив необхідність проекту.

Головним, що слід зрозуміти, на думку Ерін, є те, що хто не просить грошей, той їх ніколи не отримає. І скромність у цьому питанні не доречна – краще просити більше, ніж менше.

 

You must be logged in to post a comment Login