Як проводити ефективні кампанії?

Filed under Новини

ДТЕК124-25 лютого 2017 року в м. Київ, більше 50 лідерів громадської дії з 7 регіонів України пройшли курс Як вести публічні кампанії в соціальних медіа та регулювати конфлікти ” (Тренери: Руслана Кашина, Сергій Гутюк, Руслан Краплич) в рамках проекту Фундації імені князів-благодійників Острозьких «Розвиток незалежних громад з місто утворюючими підприємствами», підтриманий консорціумом донорів та компанією ДТЕК.

Учасники визначили якими соціальними мережами користуються різні цільові групи громади, опрацювали підходи до підготовки й поширення інформації для різних цільових груп, визначилися з можливостями створення й адміністрування персональних електронних сторінок і віртуальних громадських приймалень депутатів місцевих рад і громадських діячів, впевнилися у необхідності своєї присутності у віртуальному просторі.

Більшість учасників розібралися у природі конфліктів та способах виходу із конфліктів, які призводять для розвитку приязних стосунків з окремими особистостями та групами.ДТЕК

Дуже показовим став приклад побудови публічної кампанії (інформаційної, адвокаційної, фандрейзингової), що складається не менше як з 10 інформаційних приводів і призводить до завоювання довіри громадян, громади, суспільства та досягнення тих цілей, які відповідають суспільним потребам.

Названа група вже втретє зустрічається в Києві на базі Академії ДТЕК і утворила стійке міжрегіональне партнерство. Тому за допомогою влаштованого «Відкритого простору» учасники згенерували план мережування та розвитку своїх громад на 2017 рік. Супровід виконання цих планів дій здійснюватиме Фундація Острозьких, яка планує звернутися за підтримкою до місцевих громад учасників проекту, корпорації ДТЕК й інших донорів.

You must be logged in to post a comment Login