Як бути переконливим

Filed under Статті

Фандрейзинг – це також інформація щодо успішного переконання інших у тому, що діяльність вашої організації є цінною і заслуговує на увагу. Успішність залучення коштів включає процедуру мотивування людей на здійснення добрих справ і надання їм можливості вкласти свій час, гроші та інтерес у діяльність організації на основі довіри до вас. Вам потрібно переконати своїх потенційних спонсорів та суспільство у корисності й необхідності справи, на яку ви просите гроші.

Фандрейзинг як галузь знання вчить, що в центрі всього процесу перебуває людина (фандрейзер) – від її компетентності , енергії, здатності встановлення особистих відносин залежить успішність залучення ресурсів для реалізації проектів. Людина працює в команді однодумців. Всі члени організації повинні робити свій внесок у фандрейзинг. Навіть успішні зв’язки, які встановилися в процесі фандрейзингу, можуть обірватися на завершальній стадії, якщо колектив організації та її керівництво не «перейнялися» цими досягненнями й не відчули своєї персональної відповідальності за досягнення успіху.

Під час спілкування з потенційним донором треба вміти вигідно представити свою організацію. Треба добре знати інтереси й проблеми своєї цільової групи (тобто тих людей, тієї соціальної групи, заради якої реалізуються ваші проекти). Багато чого залежить від компетентності самого фандрейзера, від глибини знання проблеми, а також від того, наскільки добре він обізнаний про запити й інтереси тих людей, заради яких організація прагне реалізувати конкретний проект, наскільки він демонструє свою особисту зацікавленість в проекті та переконаність у його необхідності та корисності. Найбільш небезпечна помилка фандрейзера – це дати відчути потенційному донору свою зацікавленість у його грошах більше, ніж у реалізації тих ідей, для яких він залучає ресурси.

 

За матеріалами Західноукраїнського ресурсного центру

Навчальний посібник «Фандрейзинг»

Львів, 2010

Зоряна Стоцько

 

You must be logged in to post a comment Login